fbpx
">

UMIJEĆE RADA S GOSTIMA

Program namijenjen hotelskim i ostalim turističkim zaposlenicima

Ciljevi programa: razvoj znanja, vještina i stavova hotelskih i turističkih zaposlenika općenito o svim bitnim elementima pružanja vrhunske usluge:

  • Koji faktori utječu na odluku gosta o izboru hotela, destinacije ili putničke agencije?
  • Što je gostu najvažnije u procesu pružanja usluge?
  • Koje je značenje prvog dojma kojeg ostavimo na gosta i kako ostaviti dobar prvi dojam?
  • Kako se pripremiti za posao?
  • Kako naši stavovi i uvjerenja utječu na naše obavljanje posla?
  • Verbalna i neverbalna komunikacija.
  • Vještina uljudnog i učinkovitog telefoniranja.
  • Kako uspješno rješavati konflikte s gostima i kolegama?
  • Završetak rada s gostom – zašto je važan i koji elementi utječu na dobar završetak rada s gostom?
  • Multikulturalnost – o čemu treba voditi računa u radu s gostima?

Pored općenitih, naši programi sadrže i dodatna, specifična znanja, vještine i stavove potrebne za upravljanje zadovoljstvom gostiju i pružanje izvrsne hotelske usluge u svakom pojedinom segmentu hotelskog poslovanja:

  • Izvrsnost u turizmuRESTORAN I BAROVI – posvećenom i kreativnom uslugom do većeg zadovoljstva gosta
  • KUHINJA – jesmo li zaduženi „samo“ za kuhanje?
  • RECEPCIJA – prvi dojam o hotelu i istinski domaćini
  • DOMAĆINSTVO – „ogledalo“ hotela
  • WELLNESS – fina i suptilna komunikacija s gostima kao dio cjelovite wellness usluge
  • TEHNIČKA SLUŽBA – „samo majstori“?

Dodatnoj posebnosti ovih programa, značajno je pridonijela i dr.sc. Amelia Tomašević, naša vrhunska stručnjakinja za hotelijerstvo i turizam, u suradnji s kojom smo razvili i, po mnogo čemu jedinstven, program Luksuz na dlanu.

POŠALJITE NAM UPIT

Back to top