Usvojite znanja, vještine i stavove koji će vam pomoći da uvijek pružite izvrsnu uslugu gostima
Imajući u vidu zahtjevnost, ali i sve mogućnosti ljepote pružanja turističke usluge, kao i njen utjecaj na uspješnost turističke tvrtke, osmislili smo cjelovit i na hrvatskom tržištu jedinstven program edukacija za zaposlene u turizmu – Izvrsnost u turizmu.
Naime, znamo da osim materijalnog i proceduralnog, vrlo bitan aspekt kvalitete usluge je i osobni aspekt. Iako neopipljiv, u mnogim situacijama pokazuje se da je važniji od materijalnoga i da predstavlja kompetitivnu prednost u izboru hotela/ ugostiteljskog/ turističkog objekta.
U idealnim uvjetima, vrhunsku kvalitetu usluge čini usuglašenost ovih triju aspekata, međutim, svi znamo da i najbolje materijalne aspekte može upropastiti loš osobni aspekt. Isto tako, nije uvijek moguće pružiti izvrstan materijalni aspekt, ali uvijek se može pružiti izvrsna usluga!
Naš program Izvrsnost u turizmu upravo nudi znanja, vještine i stavove čija je svrha osvijestiti sve osobne aspekte kvalitete usluge (srdačnost, uslužnost, učinkovitost, ljubaznost…), odnosno osvijestiti važnost gosta, čije želje moramo nadmašiti, a ne samo zadovoljiti; čija pitanja moramo predvidjeti, a ne samo odgovarati na već postavljena; kojemu moramo pokazati ljubaznost tako da se osjeća kao da je jedini, a ne jedan od mnogih.
Što sve nudimo unutar ovog programa?
Postavljanje i razvoj internog trening centra hotelske/ turističke tvrtke.
Savjetovanje u razvoju i implementaciji sustava upravljanja ljudskim potencijalima u hotelskim/turističkim tvrtkama.
Razvoj hotelskih i turističkih zaposlenika općenito.
Specifičnosti usluge u hotelima s 5 zvjezdica.
Razvoj rukovodnih vještina u hotelijerstvu i turizmu općenito.